Autor |
Wiadomość |
Alusiek |
Wysłany: Śro 21:24, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Tak chmielu oni mieli racje ;]
Widzicie jakiego macie w klasie kolege po fachu
Juz wiem co bylo źle dodałem w htmlu ;p chodziło tylko o kod:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
Hehe Pozdrawiam |
|
|
Szwedo |
Wysłany: Śro 16:24, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Dziwne, jakoś na innych stronach działają --.-- Po prostu wasza stronka z Mozilla się gryzie. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 16:11, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | elo ;d my mamy polskie znakki ;d wy tylko musicie se to zmienić w opcjach |
Hehe właśnie dzisiaj rozmawiałem o tym z Chmielem w szkole...
To prawda jeśli nie działają wam Polskie znaki to nie macie ustawionego tego w opcjach ;/ |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 8:23, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
elo ;d my mamy polskie znakki ;d wy tylko musicie se to zmienić w opcjach |
|
|
ktos |
Wysłany: Wto 22:39, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
a ja wam powiem ze z tego waszego updejru nic nie wynika poniewaz nadal nie potraficie wprowadzic na strone polskich znaków a tak latwo je wprowadzic... a tak poza tym to to wasze forum sie na nic nie przydaje bo nikt tu nic nie pisze wezcie zróbcie tak jak my zdemoralizowane dzieci z klasy teraz juz IIb...jezeli nie wiecie o co chodzi zapytajcie sie wychowawczyni i pamietajcie : NAUCZYCIELE TO BARANY!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Szwedo |
Wysłany: Wto 20:01, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
Szczerze mówiąc to nie widze zbyt wielkiej różnicy. Szata nowa jest, ale wcale nie lepsza Buttony są źle wyświetlane na innch przeglądarkach niż Mozilla. |
|
|
Alusiek |
Wysłany: Wto 18:55, 30 Sty 2007 Temat postu: Uptade |
|
Witam
Ja z Chmielem zroiliśmy uptade strony
Wygląda to tak:
- zmiana szaty strony
- zmiana tła trony
- zmiana buttonów na stronie
- zmienienie położenia niektóryc tematów
- usunięcie niepotrzebnych rzeczy
Od czasu do czasu będziemy robić taki uptade. ;D
Jesli macie zapytania co do strony to piszcie ja chętnie odpowiem i dowiem się co ewentualnie mógłbym zmienić... |
|
|